Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які звертають увагу на свої платіжки за комуналкою, є дуже важлива інформація від компанії "Yasno".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяСправа в тому, що далеко не всі споживачі світла знають, через що постачальники "виставляють" розрахункові показники, навіть якщо було передано нібито правильні показники.
Про це стало відомо завдяки відповіді фахівців компанії "Yasno" на питання свого клієнта у мережі Facebook.
Один із клієнтів компанії "Yasno" звернувся з питанням такого плану: Ми подали показники в кабінеті Ясно, а Ви нам поставили там і в квитанції розрахункові, а не ті, що ми надали. Загалом ми передали їх не за 2 дні до кінця місяця, а за 3 дні. У цьому причина?".
Представники компанії "Yasno" надали свою відповідь на запитання клієнта, і заявили: "Так, ви маєте рацію. Якщо показання не надійшли на розрахункову дату, обсяг споживання розраховується оператором системи розподілу по середньодобовому споживанню. Для коригування показань рекомендуємо звернутися до вашого оператора. Контакти: https://yasno.com.ua/contacts-osr. Передавайте свідчення вчасно та щомісяця. На цю просту процедуру клієнти мають 5 днів на місяці (2 дні до кінця місяця та у перші 3 дні нового місяця)".
Нагадаємо, доходи не враховуватимуть: хто з українців може отримати субсидію незважаючи на грошовий стан.
Раніше повідомлялося, доведеться заплатити набагато більше: комунальні рахунки в лютому збільшаться.
Також, яку помилку можуть припуститися українці, купуючи квартиру: комуналка вам "не простить".