Українці сплачують за місяць чимало платіжок - газ, воду, електроенергію. Окрім цього потрібно вчасно передавати показники лічильників. Все це потрібно робити в різні періоди, тому може виникати плутанина.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяДля того, щоб не з'являлися борги потрібно не лише сплачувати вчасно за послуги, а передавати показники лічильника в конкретно визначений період. На сторінці компанії, обурений споживач залишив свій коментар про досвід процедури.
"Чому Ясно блокує вікно внесення показань лічильника в Особистому кабінеті після того, як контролер розподільчої компанії вніс свої показники? При тому, що невідомо, коли він їх зняв"
За словами коментатора, лічильники знаходяться в іншому приміщенні, тому коли саме приходив контролер невідомо. Але як виявилося це не єдина проблема. Після 3-го числа блокування знімається і саме в цей час показники на 1 число вже не актуальні. І виходить, що сам споживач передати актуальні показники не в змозі.
На цей коментар відповіли і в компанії. Фахівці запевняють, що жодним чином не блокують нічого в кабінетах споживачів. І якщо виникають питання з питань кабінетів, споживання електроенергії, то потрібно звернутися до них за особистою консультацією.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, непрацюючим пенсіонерам дали важливе роз'яснення: починайте збирати довідки
Раніше портал Знай інформував, банк не буде диктувати свої умови: українцям пояснили важливе правило
Також наш портал повідомляв, лічильник не лагодять, а зайві нарахування йдуть: українці скаржаться на відсутність ремонту місяцями