Monobank без причини анулює клієнтам кредитний ліміт на карті. Про це свідчить один із відгуків, опублікованих на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнка заявила, що за ідеальної кредитної історії та відкритого ФОП, Monobank підсунув їй "сюрприз". За її словами, без видимої причини їй анулювали кредитний ліміт.
"Просто так забрали кредитний ліміт сьогодні. Підтримка — нуль реакції. Покращуйте, каже, свою кредитну історію. Зайшла перевірити що там по історії — все ідеально. Жодного разу не прострочувала платежі, маю відкритий ФОП з цим банком", - поділилася українка.
Жінка стверджує, що під час звернення до служби підтримки їй не надали жодних логічних пояснень такого рішення. Також вона була готова надати додаткові документи, які могли б розв'язати проблему, проте їх не прийняли.
"Ніяких пояснень, звісно, немає. Система перевірила, система вирішила", - обурилася клієнтка.
Фахівці Monobank відреагували на скаргу та пообіцяли в індивідуальному порядку розглянути проблему. Пізніше українка проінформувала, що кредитний ліміт таки повернули.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Monobank нарахував українці борг вже по закритій карті: "Списання відсотків".
Також наш портал інформував, Monobank підказав, як захистити карту від шахрайських списань: ось що потрібно зробити.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Поводяться як шахраї": клієнтка Монобанку запевняє, що кошти їй повернули лише після кількох тижнів "морозу".