Monobank без причини анулює клієнтам кредитний ліміт на карті. Про це свідчить один із відгуків, опублікованих на порталі "Мінфін".

Українка заявила, що за ідеальної кредитної історії та відкритого ФОП, Monobank підсунув їй "сюрприз". За її словами, без видимої причини їй анулювали кредитний ліміт.

Monobank. Фото: скрін youtube
Monobank. Фото: скрін youtube

"Просто так забрали кредитний ліміт сьогодні. Підтримка — нуль реакції. Покращуйте, каже, свою кредитну історію. Зайшла перевірити що там по історії — все ідеально. Жодного разу не прострочувала платежі, маю відкритий ФОП з цим банком", - поділилася українка.

Жінка стверджує, що під час звернення до служби підтримки їй не надали жодних логічних пояснень такого рішення. Також вона була готова надати додаткові документи, які могли б розв'язати проблему, проте їх не прийняли.

Популярні новини зараз
За один долар – 50 гривень: до чого варто готуватися українцям Діставайте велосипеди: перевізники готуються підняти ціни на проїзд відразу на третину Перші 84 дні безкоштовно, потім – 25 гривень: Lifecell запровадив нову послугу задешево Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати
Показати ще

Monobank, скріншот: YouTube
Monobank, скріншот: YouTube

"Ніяких пояснень, звісно, немає. Система перевірила, система вирішила", - обурилася клієнтка.

Фахівці Monobank відреагували на скаргу та пообіцяли в індивідуальному порядку розглянути проблему. Пізніше українка проінформувала, що кредитний ліміт таки повернули.

Скарга на Monobank. Фото: скрін Мінфін
Скарга на Monobank. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Monobank нарахував українці борг вже по закритій карті: "Списання відсотків".

Також наш портал інформував, Monobank підказав, як захистити карту від шахрайських списань: ось що потрібно зробити.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Поводяться як шахраї": клієнтка Монобанку запевняє, що кошти їй повернули лише після кількох тижнів "морозу".