Останнім часом стало відомо, що метрополітен у Києві стоїть перед серйозним викликом. Інформація про те, що тунель між станціями "Деміївська" та "Либідська" перебуває в аварійному стані, викликала занепокоєння у городян.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяБільше того, за словами Максима Бахматова, засновника та голови Офісу Трансформації, ця ділянка метро може бути закрита, а замість ремонту планується будівництво нового тунелю.
Офіційний представник офісу Трансформації в ефірі телемарафону висловив побоювання щодо того, що ремонт аварійного тунелю виявляється технічно нездійсненним, і можливо доведеться взятися за будівництво нового об'єкт.
Процес відновлення або будівництва метрополітену може тривати кілька років, що створює серйозні транспортні труднощі для міста.
"Три роки, два роки, може п'ять років будуватимуть новий тунель. Цей тунель аварійний і його не зможуть відремонтувати, будуватимуть новий, – розповів Максим.
Максим Бахматов також наголосив, що за останнє десятиліття у Києві не з'явилося нових станцій метро, і транспортна система міста перебуває у уповільненні. Він назвав кілька ключових об'єктів інфраструктури, які також потребують ремонту або не завершені, що ще більше посилює ситуацію.
"Метро на Виноградар немає, метро на Трощину немає, міст Метро – аварійний, міст Патона – аварійний, міст Південний – аварійний, міст Шулявський – недобудований"
Раніше ми писали про те, що водіям нагадали про нюанс із номерними знаками: можуть вліпити 1200 гривень штрафу
Крім того, Знай.ua повідомляв, що в Україні може зрости вартість проїзду в громадському транспорті: перевізники вже скаржаться