Клієнт, який проживає в окупованій місцевості, звернувся до банку "Приватбанк" з проханням допомогти йому увійти до свого особистого кабінету. Він уточнив, що його пароль не працює, а зв'язок у нього обмежений через бойові дії.

Оператор безпеки банку повідомив, що з міркувань безпеки код для підтвердження входу не може бути відправлений через месенджери або інші альтернативні платформи.

Приват24, фото: karachun.com.ua
Приват24, фото: karachun.com.ua

У таких ситуаціях банк пропонує альтернативні способи входу до Додатку Приват24. Якщо немає мобільного зв'язку або є проблеми з отриманням коду підтвердження, клієнту пропонується вибрати "інший спосіб" при вході, щоб підтвердити вхід до облікового запису через альтернативні методи, що не потребують смс або дзвінка.

Приват24. Фото: скрін youtube
Приват24. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз
ТЦК готує масові рейди на вулицях та блокпостах: на кого полюватимуть Закували у кайданки і кинули обличчям у землю: ТЦК по-звірячому мобілізували чоловіка – відео Українці давно такого не бачили: експерт прогнозує масштабне зниження цін на продукти ТЦК почали вилучати права на блокпостах: адвокат пояснила, що потрібно робити
Показати ще

Для клієнтів, у яких виникають труднощі з доступом до свого облікового запису, "Приватбанк" надає можливість звернутися в онлайн чат на своєму сайті, де фахівці банку радісно допоможуть вирішити питання і допомогти з доступом в особистий кабінет.

Таким чином банк надає можливість клієнтам у складних ситуаціях тимчасово обійти стандартні методи підтвердження входу для забезпечення доступу до особистого кабінету.