Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які з великою відповідальністю стежать за своїми квитанціями з комуналки, є дуже важлива інформація щодо показників приладів обліку побутового газу. Справа в тому, що далеко не всі споживачі досі знайомі з процедурою виправлення показників, які вже були передані.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу наші шановні читачі, які не до кінця знайомі з усією процедурою передачі показників лічильників газу, зможуть дізнатися, як виправити неприємну ситуацію.
Про це стало відомо завдяки відповіді фахівців компанії "Нафтогаз" на запитання клієнта у мережі Facebook.
Один із клієнтів поставив питання такого плану: "Помилково подав не вірний показник, як виправити?".
Представники компанії "Нафтогаз" відповіли, заявивши, що у разі, якщо за певним особовим рахунком передано помилковий показник лічильника, рекомендується звернутися до оператора ГРС для здійснення коригувань.
Якщо оператор ГРС перейшов до групи Нафтогаз, і ви передали некоректне свідчення через онлайн-сервіси нашої компанії, радимо наступне:
Передати правильні дані за допомогою дзвінка до Контакт-центру "Нафтогаз України" за телефонами: 066-300-2-888 (Vodafone), 098-300-2-888 (Kyivstar), 093-300-2-888 (Lifecell), для зв'язку з оператором необхідно натиснути "8". При дзвінку необхідно описати ситуацію, вказати дані для ідентифікації (номер ор, адресу та ПІБ власника), коректні показники та № лічильника.
Або ж передати дані через чатбот NaftogazGasSupply у Facebook Messenger. У зверненні також необхідно описати ситуацію, вказати дані для ідентифікації, правильний показник та № лічильника.
Нагадаємо, "Через місяць...": як боротися із завищеними платіжками.
Раніше повідомлялося, залишилося лише три місяці: українським пенсіонерам поставили ультиматум.
Також, в "Нафтогазі" показали, як отримати пільги, якщо вони не приходять: "Просто скажіть...".