Безпека та надійність у моменти аварійних ситуацій відіграють ключову роль у забезпеченні благополуччя громадян. Однак, реагування на виклики споживачів в умовах, коли аварійна диспетчерська служба змушена долати значні відстані, є складним і багатогранним процесом.

Івано-Франківська філія "Газмережі" поділився на своїй сторінці у Facebook процедурою обробки кожного виклику та причинами затримок у прибутті допомоги.

Місце аварії, фото: FAZRY ISMAIL/EPA-EFE/REX/Shutterstock)
Місце аварії, фото: FAZRY ISMAIL/EPA-EFE/REX/Shutterstock)

Кожен виклик, що надходить до Аварійної диспетчерської служби, ретельно реєструється із зазначенням часу, адреси, даних заявника та причини звернення. Ця інформація стає відправною точкою для бригади, яка прямує на місце виклику.

Диспетчер АДС, який отримав повідомлення, не тільки інформує про аварійну ситуацію, що відбулася, але й інструктує заявника про попередні заходи безпеки відповідно до плану ліквідації аварійних ситуацій.

Популярні новини зараз
ТЦК може відібрати важливий документ – українців попередили про чергову пастку Обмеження водопостачання: українці можуть залишитись без життєво важливої ​​послуги "Індексація" у зворотний бік: кому з пенсіонерів можуть знизити виплати на 20% "Це тупість...": українці лютують через слова зірки "Кріпосної", після удару по дитячій лікарні
Показати ще

Ефективність та оперативність роботи АДС забезпечуються точною системою реєстрації та координації дій. Однак неминуче виникають затримки через великі відстані, які доводиться долати службі для надання допомоги, а також залежно від конкретної ситуації.

Також Знай.ua повідомляв, постачання та розподіл: українцям нарешті пояснили, хто за що відповідає в газовій індустрії

Крім того, нам стало відомо, звідки беруться борги в українців, які справно платять за блакитне паливо: газовики пояснили

Раніше наш портал писав,що мають зробити мешканці квартир: ключові деталі