Для правильних нарахувань в платіжках, українці повинні не лише сплачувати все вчасно, а й в конкретні терміни продавати показники лічильника. Але трапляються ситуації, коли українці можуть неправильно подати показники лічильника.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнка звернулася до Yasno з проханням їй допомогти. За словами жінки зараз в неї тисяча гривень боргу через неправильно передані дані.
"Скажіть будь ласка якщо я ввела помилково не ті показники, як можна виправити? Написала в кабінеті, але відповіді немає. Стоїть тепер борг тисяча з гаком"
фахівці компанії пообіцяли допомогти жінці та попросили її надати деякі дані. Для звернення потрібна наступна інформація: повна адреса, номер особового рахунку, та ПІБ власника.
Одна з жінок відповіла на коментар жінки та поділилася як їй вдалося вийте з цієї ситуації. За її словами, допомоги можуть лише в ДТЕК. Тому, що скільки б вона не телефонувала в Ясно, показники їй не змінювали.
"Була в мене така ж проблема. Телефонуйте на гарячу лінію ДТЕК та залишайте заявку на корекцію показників"
Звернутися до компанії ДТЕК та залишити заявку можна в телефонному режимі.
На сайті ДТЕК вказані наступні номери "гарячої" лінії:
056-790-99-00
066 - 790-99-00
067 - 790-99-90
Нагадаємо інформаційний портал Знай повідомляв, в теплій оселі і не з порожнім гаманцем: українцям підказали як не переплачувати за газ
Раніше портал Знай інформував, зимова субсидія для українців: як швидко дізнатися про призначення виплат
Також наш портал повідомляв, нові тарифи на теплоенергію: кого торкнуться зміни