Українці часто скаржаться на те, що постачальники нараховують суми в комунальних платіжках буквально "з повітря". Споживачам пояснили, чому так може відбуватися.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро те, як не отримувати драконівські рахунки за світло розповіли у пресслужбі "Yasno".
У компанії зазначають, що постачальник враховує всі дані, які отримує від клієнтів, а також нагадали про необхідність вчасно передавати показання лічильника, а саме за два дні до кінця місяця або не впродовж трьох нового.
Невідповідності між рахунками за комунальні послуги та фактичним споживанням може виникати через те, що споживач не передає показання у визначений час.
Якщо ж до вас навідається контролер, то його дані будуть пріорітетнішими за ваші, і саме його показання будуть враховуватися під час формування рахунку.
Нагадаємо, газовики нагадали українцям про важливу процедуру: що потрібно зробити.
Раніше повідомлялося, без довгих черг та зайвих нервів: українцям пояснили як виконати просту процедуру онлайн.