Українці часом стикаються зі збоями у роботі платіжних терміналів. Найчастіше ситуація вирішується на користь клієнтка, але буває і навпаки. Про такий випадок розповіла клієнтка ПриватБанку на порталі "Мінфін".
Українка скористалася терміналом самообслуговування ПриватБанку, щоб поповнити свою картку. Пристрій без проблем прийняв усі купюри, проте не все зарахував на рахунок.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"З 4000 (чотирьох тисяч) гривень термінал зарахував лише 3000 (три тисячі). Збою у роботі терміналу не було, просто на третій купюрі (всі купюри були номіналом 1000 (одна тисяча) гривень) термінал забрав її, але не зарахував", - поділилася клієнтка.
За словами жінки, вона відразу звернулася до служби підтримки, але співробітники "Привата" відмовили їй у поверненні коштів. При цьому, як стверджує клієнтка, причини свого рішення не озвучили.
"Тут же звернулася на гарячу лінію, залишила заявку. Результат - відмова у поверненні коштів. Без пояснення причини, без будь-яких доказів! Працівники банку чи інкасатори просто розводять на гроші!", - обурилася українка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, виживайте як хочете: ПриватБанк залишив українця за кордоном без копійки за душею.
Також наш портал інформував, "Заморозив гроші на пів року": ПриватБанк залишив українця з порожніми кишенями через просту операцію.
Популярні новини зараз
Пенсіонерам дали лише 10 днів: кого оштрафують та залишать без виплат
Сніг та морози до -15°: українців попередили про найхолоднішу зиму за останні роки
В Україні посилять мобілізацію та укріплять міста: до чого слід готуватися
Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада
Показати ще
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Я за все життя стільки не заробив!": заблокували рахунок через майже 3 мільйони, про які він чує вперше.