Передача показань лічильника - процедура, що здається простою, але нерідко споживачі постають перед труднощами. Наприклад, інформація не завжди "доходить" до постачальника й в платіжках зазначають інші суми. Такі випадки обростають міфами, які вирішили розвінчати в компанії YASNO.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяОдин з найпоширеніших міфів, що передавати показники лічильника через онлайн-сервіси не так надійно, як особисто звернувшись в контакт-центр. У YASNO запевнили, що це зовсім не відповідає дійсності.
"Якщо ви вносите показання на сайті YASNO або через наші чатботи, будьте певні — вони потрапляють у нашу систему, і саме за ними вам виставлять рахунок", - пояснили фахівці.
Зазначається, що споживачі можуть переконатися, що показники прийняті, скориставшись чат-ботом. Для цього потрібно натиснути "Передати свідчення" і по особистому рахунку переглянути останні зафіксовані дані.
"Не вірте у міфи та користуйтесь нашими онлайн-сервісами. Це зручно", - заявили в компанії.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, платежі більше не будуть причиною ваших сліз: у YASNO запропонували рішення, як платити менше.
Також наш портал інформував, перевірка лічильників під час війни: енергетики поставили крапку у популярному питанні.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, підвищення тарифу та початок російських атак: міністр енергетики відповів на хвилюючі питання.