Передача показань лічильника - процедура, що здається простою, але нерідко споживачі постають перед труднощами. Наприклад, інформація не завжди "доходить" до постачальника й в платіжках зазначають інші суми. Такі випадки обростають міфами, які вирішили розвінчати в компанії YASNO.

Один з найпоширеніших міфів, що передавати показники лічильника через онлайн-сервіси не так надійно, як особисто звернувшись в контакт-центр. У YASNO запевнили, що це зовсім не відповідає дійсності.

Електролічильник. Фото: скрін youtube
Електролічильник. Фото: скрін youtube

"Якщо ви вносите показання на сайті YASNO або через наші чатботи, будьте певні — вони потрапляють у нашу систему, і саме за ними вам виставлять рахунок", - пояснили фахівці.

YASNO. Фото: скрін youtube
YASNO. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз
Тарифний "сюрприз" для мешканців багатоповерхівок: травневі платіжки заберуть ще більше грошей Кіт випадково спалив будинок і його відправили працювати, щоб відшкодувати збитки Українським родинам виплатять 10800 грн: як подати заявку Не дуже "стародавня", але безбожно дорога: як виглядає монета в 50 копійок, яка може озолотити
Показати ще

Зазначається, що споживачі можуть переконатися, що показники прийняті, скориставшись чат-ботом. Для цього потрібно натиснути "Передати свідчення" і по особистому рахунку переглянути останні зафіксовані дані.

"Не вірте у міфи та користуйтесь нашими онлайн-сервісами. Це зручно", - заявили в компанії.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, платежі більше не будуть причиною ваших сліз: у YASNO запропонували рішення, як платити менше.

Також наш портал інформував, перевірка лічильників під час війни: енергетики поставили крапку у популярному питанні.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, підвищення тарифу та початок російських атак: міністр енергетики відповів на хвилюючі питання.