Для всіх наших дорогих та шановних читачів, які уважно стежать за своїми платіжками з комуналки, є дуже важлива інформація щодо роботи лічильників світла від компанії "Yasno". Справа в тому, що деякі клієнти не можуть довгі місяці вирішити проблему несправностей у приладах обліку.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНа цей раз клієнтка компанії "Yasno" заявила, що ще з березня поточного року має проблеми з лічильником, і їй у платіжках приходять саме середні показники. Таким чином, як вважає клієнтка, її "вганяють у боргову яму".
Про це стало відомо завдяки відповіді компанії "Yasno" на питання клієнтки у соціальній мережі Facebook.
"Лічильник не працює з березня, дзвоню щомісяця, годують обіцянками...нараховують по середньому, заганяють у боргову яму...", — запитала одна із клієнток компанії.
Фахівці компанії "Yasno" відповіли та заявили, що всі технічні питання, пов'язані з лічильниками: ремонт, заміна, перевірка, опломбування та параметризація (програмування на кілька зон), відносяться до функцій оператора системи розподілу.
Для вирішення питання вам слід звернутися до вашого ОСР, з контактами якого ви можете ознайомитись тут: https://yasno.com.ua/contacts-osr.
Нагадаємо, відключення світла найближчим часом: Yasno пояснили ситуацію.
Раніше повідомлялося, чому українці платять такі суми за електроенергію.