Українець стверджує, що ПриватБанк заморозив його кошти на карті та навіть не назвав точної причини. Про це він написав у своєму відгуку на порталі "Мінфін".

Клієнт "Привату" заявив, що йому без попередження заблокували картку ще влітку і через місяці йому так і не вдалося повернути доступ до своїх коштів.

"ПриватБанк", скріншот: YouTube
"ПриватБанк", скріншот: YouTube

"Коли запитав у підтримки причину блокування сказали, що мені було надходження у розмірі 10000 і чи готовий я його повернути. Цього зарахування взагалі не було, дивно, що вони цього не бачать. Було два зарахування того дня сумарно на 43,7 тисячі", – поділився українець.

За словами чоловіка, банк досі не повідомив йому точних причин блокування рахунку і ніяк не йде на зустріч у вирішенні проблеми.

Популярні новини зараз
Нові правила мобілізації: кому треба готуватися до ВЛК Українцям дали надію: які комунальні тарифи пообіцяли не чіпати ПриватБанк скасував плату за важливу послугу: до кінця року не візьмуть жодної копійки Відмова від повістки – не порушення? Суд розповів, хто буде правий
Показати ще

"Приват24". Фото: скрін youtube
"Приват24". Фото: скрін youtube

"Банк заморозив мені ці гроші на півроку. Я багато разів намагався вирішити це питання, але безуспішно. Банк зовсім не зацікавлений у вирішенні проблеми. І навіть причин блокування досі не повідомив", - поскаржився клієнт.

Фахівці ПриватБанку відповіли на скаргу клієнта і заявили, що йому необхідно надати підтверджуючі документи щодо зарахування коштів по операції.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше портал Знай повідомляв, "Банк ошуканців": клієнт "Привату" розповів, як спустошують кишені українців.

Також наш портал інформував, ПриватБанк блокує картки за грошові перекази: навіть допомагати рідним небезпечно.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, перекази між картками можуть привернути увагу податкової: які ліміти краще не перевищувати.