Опалювальний сезон стартував майже для всіх українців. Але разом з тим потрібно пам'ятати й про власну безпеку.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяОдним з основних правил безпеки є справність обладнання та звернення до фахівців, при виникненні деяких проблем.
На офіційній сторінці "Нафтогаз" до компанії звернувся чоловік зі своєю проблемою. Він стверджує, що в його помешканні немає тиску в мережі. Замість потрібного 230 одиниць, фіксується лише 90. При цьому ніхто нічого не робить з цим.
"Івано-Франківська область, місто Косів, немає тиску в мережі! Куди звертатися? Була аварійна бригада, замість тиску в 230 одиниць в мережі 90! Ніхто нічого не робить!"
Представники компанії "Нафтогаз" порадили чоловікові звернутися до місцевого облгазу (оператор ГРМ), оскільки саме вони повинні забезпечувати розв'язання таких проблем.
Але чоловіка не влаштувала така відповідь. За його словами, представники місцевого облгазу вже приїжджали на місце і не раз, але в результаті нічого зроблено не було. Першого разу вони прийшли, заміряли тиск в мережі, склали протокол. Після цього через деякий проміжок прийшли їх колеги уже з металошукачами, але і вони нічого не зробили.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, у "Yasno" вказали на важливий нюанс у питанні оплати електроенергії: "Протягом 3-5 днів"
Раніше портал Знай інформував, газом не користуються понад рік, а платити потрібно: українцям пояснили важливу деталь
Також наш портал повідомляв, "Рахувати по середньому?": у "Yasno" показали, що робити, якщо лічильник світла не розрізняє день і ніч