Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які з великою відповідальністю ставляться до своїх платіжок з комуналки, є важливі новини щодо роботи приладів обліку світла. Справа в тому, що деякі споживачі досі не можуть зрозуміти, як двозонний лічильник має "розрізняти" день і ніч.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу одна з клієнток компанії Yasno вирішила дізнатися, як виправити подібну проблему. Виявилося, що у компанії знають, як вирішити таке питання.
Про це стало відомо завдяки відповіді компанії Yasno в соціальній мережі Facebook.
Одна з українок написала звернення такого плану: "У моєї подруги сталася проблема з 2х зонним лічильником. Загальну вважає правильно, а на день-ніч не поділяє. Скільки не зверталася до Нікопольської ділянки на заміну, чи ремонт, відповідь одна - рахуйте по середньому, а ремонтувати або замінювати будемо після війни. А чому по середньому, якщо загальну вважає. Чи можна якось вирішити проблему з лічильником зараз? Або якось інакше проводити оплату ніж по-середньому?".
Представники компанії Yasno надали відповідь, і заявили, що ремонт приладу обліку, як і інші технічні питання, знаходиться в компетенції оператора системи розподілу (далі-ОСР). Після налагодження роботи лічильника, ОСР надасть нам скориговані обсяги споживання, за якими буде здійснено перерахунок за сумою.
"Також для перевірки інформації про нарахування прохання надати в особисті повідомлення контактні дані об'єкта (лицьовий рахунок, повна адреса, ПІБ власника)", - додали в компанії.
Нагадаємо, українським дітям надають безкоштовний відпочинок у таборі: кому саме та як подати заявку.
Раніше повідомлялося, що сума в платіжці злетить до 8 тисяч: коли і чому українці почнуть більше платити за опалення.
Також, Київстар дарує українцям приємні бонуси: як отримати безкоштовні хвилини та гігабайти.