Споживачі зобов'язані знати кілька нюансів щодо квартирних лічильників, які убережуть від можливих переплат за комунальні послуги. Про це на своїй facebook-сторінці повідомляє Комунальний концерн "Центр комунального сервісу".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяТак, щоб споживачі оплачували фактично спожиті комунальні послуги, розподільні вузли обліку води та тепла мають утримуватись у належному стані.
Квартирні лічильники мають бути:
- опломбовані;
- прийняті на абонентський облік;
- вчасно повірені (після закінчення міжповірочного інтервалу з дати виробництва або попередньої повірки).
Крім того, показання квартирних лічильників мають передаватися вчасно. Для мешканців столиці період передачі показників – з 5 числа до останнього календарного дня місяця.
Також комунальники нагадують українцям про відновлення обов'язкової повірки квартирних лічильників опалення та гарячої води.
Споживач може самостійно вибрати організацію або компанію, яка виконує такі роботи, а потім надати результати перевірки:
- свідоцтво про повірку (або довідку про непридатність);
- акт виконаних робіт чи протокол перевірки.
Раніше портал Знай повідомляв, чайник, пилосос та холодильник: як поводитися з побутовими приладами, щоб економити електроенергію.
Також наш портал інформував, як убезпечити себе від невиправданих рахунків за електроенергію: порада від обленерго.
Крім того, ми писали, зламався лічильник чи зникло світло: у YASNO дали інструкцію на випадок непередбачених ситуацій.