Коли раптово зникає електроенергія або виходить з ладу лічильник, споживачі часто не знають, що робити й куди звертатися в першу чергу. Фахівці YASNO розповіли, де шукати допомоги у разі непередбачених ситуацій.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЕлектроенергія може пропадати як через локальні аварії, так і через пошкодження після атак російських окупантів. Дізнатися про причини відсутності світла можна на офіційних ресурсах YASNO або оператора системи розподілу.
"Якщо відсутність світла обумовлена обстрілами або великими аваріями в мережі, інформація про це буде обов’язково оприлюднена на сайті та у соцмережах YASNO, на сайтах операторів системи розподілу", - йдеться у повідомленні.
Якщо світло відключили через локальну аварію, то уточнити терміни відновлення можна виключно у оператора системи розподілу, адже він відповідає за ремонт електричних мереж.
Фахівці YASNO зазначають, що споживачі нерідко звертаються через несправність електролічильників. Вирішити технічні питання компанія-постачальник не може, тому споживачеві слід одразу звертатися до ОСР. Фахівці за потреби проведуть технічну перевірку, заміну чи параметризацію приладу обліку.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, у "Yasno" підказали, як відчутно заощадити на комуналці: сума у платіжці буде на 50% нижчою.
Також наш портал інформував, борг з'являється знову: українка стверджує, що Yasno нараховує плату за відключений лічильник.
Крім того, ми писали, "Оформити відшкодування": в "Yasno" українцям підказали, як вирішити проблему рахунків за світло.