Українці навіть без запровадження графіків відключення електроенергії скаржаться на відсутність світла. Олії у вогонь підливає і те, що їхні заявки регулярно ігнорують. Про це розповіла одна незадоволена мешканка села Кип'ячка під постом "ДТЕК Київські регіональні електромережі" у Facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЖінка одразу зауважила, що обслуговування ДТЕК залишає бажати кращого, адже протягом доби, коли в її населеному пункті була відсутня електроенергія, вона особисто подавала 6 заявок, і їх усіх проігнорували.
"Приїхали в іншу частину села, а до нас навіть не заїхали, хоча по часу я подала раніше на 8 годин, аніж інші мешканці. Заявки фіксують, а диспетчер!!!!!!!! Заявки бригаді не передає", - поскаржилася вона.
В результаті виходить замкнене коло – диспетчер заявки не передає, а бригада ремонтників без цього не може розпочати усунення проблеми на електромережах. У ДТЕК запропонували особисто вирішити питання та з'ясувати деталі, але українка явно вже не змінить своєї думки про компанію.
"Кажуть "пишіть листи", а толку? Як гроші здерти, то перші телефонують, а як надати послугу чи ремонт лінії, то це останні!" - додала незадоволена українка.
Нагадаємо, "Після того, як отримаємо": у "Нафтогазі" українцям підказали, як онлайн зробити перерахунок
Раніше ми писали про те, що перестав рахувати показники: у "Yasno" підказали, як вирішити популярну проблему
Як повідомляв Знай.ua, "Пішов у кіоск, купив картку на світ - 25 кВт": українці прощаються з передачею показників