У національного оператора "Укрпошти" можна нарахувати десятки тисяч незадоволених клієнтів, і їхня кількість з кожним днем ​​все зростає. Людей переважно не влаштовує якість обслуговування та довга доставка. За це оператора у прямому розумінні ненавидять.

У своїх "сильних почуттях" зізналася незадоволена клієнтка під постом "Укрпошти" у Facebook. Посилку жінки не могли надіслати протягом 6 днів з моменту, коли вона принесла її до поштового відділення. Ситуація дуже розлютила українку.

"Укрпошта", скріншот: YouTube
"Укрпошта", скріншот: YouTube

"Ах..єть кричали гості. 6 днів вона тупо лежить там, де її принесли до відправлення. Ненавиджу вас, тварюки", - розгнівалася жінка.

В "Укрпошті" поспішили вибачитись за незручності та пообіцяли повідомити, як проблема вирішиться, але це анітрохи не заспокоїло клієнтку. Більше того, посилку вже встигли забрати, а отримає вона її на "Новій пошті".

Популярні новини зараз
Добралися і до тих, хто з відстрочкою: ТЦК можуть забрати і багатодітних батьків За кермо не всім тепер можна: які вікові обмеження запровадили для водіїв в Україні Велике місто може опинитися в напівоточенні: українцям загрожують серйозні бомбардування Сивина - не перешкода: почалася активна мобілізація українців похилого віку, де знадобляться дідусі 60+
Показати ще

Жінка також порадила іншим припинити користуватись послугами "Укрпошти".

"Забрали вже посилку назад і завтра я її вже отримаю НП, а ви йдете на**ін. Бажаю всім, хто ще плекав надії щодо роботи УП, робити так само", - додала українка.

Відгук про роботу Укрпошти, скріншот
Відгук про роботу Укрпошти, скріншот

Раніше ми писали про те, що "Укрпошта" витратить майже 82 млн. на запуск системи грошових переказів під час війни: народ протестує

Як повідомляв Знай.ua, "Як з ними боротися?": клієнтка "ПриватБанку" стверджує, що рахунок із 13400 грн не розблокують, а в банку ніяк не реагують

Також портал Знай.ua писав, що мобільний оператор безпідставно списав гроші: як домогтися справедливості і повернути своє