Один із найбільших українських державних банків "Ощадбанк", який відомий своєю агресивною політикою щодо нав'язування карток одержувачам бюджетних виплат, а також місце, де мільйони українців платять за комунальними рахунками, продовжує псувати нерви своїм клієнтам.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу українка розповіла, що в одному із відділень банку їй заявили, що після блокування – нібито неможливо дізнатися, хто міг переказати гроші на інший рахунок. А суть звернення жінки у тому, що одразу після отримання 10 тисяч гривень соціальної допомоги, у неї з рахунку ці гроші зникли.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеної клієнтки "Ощадбанку" на порталі Minfin, у розділі для відгуків.
Зареєструвала карту в цьому банку, для отримання соціальних виплат (ВПО), виплата від держави прийшла о 12-й годині ночі і через 15 хвилин була переведена на якусь іншу картку.
Коли вранці прокинулась і побачила цю картину, одразу зателефонувала на гарячу лінію і мені порадили заблокувати картку, але конкретну допомогу не надали.
При відвідуванні відділення оператор сказав що карту в жодному разі блокувати не треба було, тому що тепер неможливо перевірити кому був виконаний переклад.
Тепер навіть і заяву до поліції неможливо написати, бо немає інформації щодо рахунку. Ця допомога у розмірі 10к гривень була дуже потрібна для оренди житла, оскільки своє зруйновано.», — поділилася своєю неприємною історією незадоволена клієнтка банку.
У коментарях українці інші користувачі мережі заявили, що це брехня, і що у банку знають, як необхідно перевіряти такі операції. Ці перекази можна перевірити навіть після блокування рахунку.
Нагадаємо, щоб усі встигли: терміни ідентифікації одержувачів соцвиплат та пенсій у "Ощадбанку" можуть продовжити.
Раніше повідомлялося, що українцям підвищать розмір соціальних виплат: скільки будемо отримувати з 2024 року.