У ДТЕК звернулася до українців та попередили, що якщо вони не встигнуть виконати просте завдання, то ризикують отримати платіжки із завищеними сумами. Про це йдеться на офіційній сторінці компанії у соцмережі facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяСпоживачам нагадали, що в останні 2 дні поточного місяця та перші 3 дні наступного передаються показники електролічильників. Робити це необхідно регулярно і своєчасно, адже в іншому випадку є ризик отримати платіжку із зовсім іншою сумою.
"Якщо ви не передаєте показники, то розрахунок за спожиту електроенергію проводиться на підставі середньодобового споживання аналогічного періоду попереднього року. Тому важливо передавати показники вчасно для того, щоб уникнути розбіжностей та платити за реальне споживання електроенергії", - попередили у ДПЕК.
У компанії додали, що якщо сталося, так і споживач не зміг подати показники в призначений термін, то не варто піддаватися паніці. Показники можна скоригувати, передавши актуальні дані наступного місяця.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, у YASNO зробили термінову заяву щодо лічильників: що потрібно зробити споживачам.
Також наш портал інформував, "Навіщо їх вносять, якщо вони неправильні?": українців збили з пантелику через показання лічильника, що говорять у YASNO.
Крім того, ми писали, менше споживаємо, але суми у платіжках не змінюються? Кому насправді вигідна "економія" українців на комуналці.