У ДТЕК звернулася до українців та попередили, що якщо вони не встигнуть виконати просте завдання, то ризикують отримати платіжки із завищеними сумами. Про це йдеться на офіційній сторінці компанії у соцмережі facebook.

Споживачам нагадали, що в останні 2 дні поточного місяця та перші 3 дні наступного передаються показники електролічильників. Робити це необхідно регулярно і своєчасно, адже в іншому випадку є ризик отримати платіжку із зовсім іншою сумою.

Електролічильник. Фото: скрін youtube
Електролічильник. Фото: скрін youtube

"Якщо ви не передаєте показники, то розрахунок за спожиту електроенергію проводиться на підставі середньодобового споживання аналогічного періоду попереднього року. Тому важливо передавати показники вчасно для того, щоб уникнути розбіжностей та платити за реальне споживання електроенергії", - попередили у ДПЕК.

Платіжка за світло. Фото: скрін youtube
Платіжка за світло. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз
Будуть мобілізовані до ЗСУ: Рада прийняла важливе рішення Довідку можна викидати: чоловіків огорошили новим правилом Встановлення інвалідності буде проходити по новому: які документи готувати для МСЕК На землю чекають удари руйнівної магнітної бурі: нагряне вже ось-ось
Показати ще

У компанії додали, що якщо сталося, так і споживач не зміг подати показники в призначений термін, то не варто піддаватися паніці. Показники можна скоригувати, передавши актуальні дані наступного місяця.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, у YASNO зробили термінову заяву щодо лічильників: що потрібно зробити споживачам.

Також наш портал інформував, "Навіщо їх вносять, якщо вони неправильні?": українців збили з пантелику через показання лічильника, що говорять у YASNO.

Крім того, ми писали, менше споживаємо, але суми у платіжках не змінюються? Кому насправді вигідна "економія" українців на комуналці.