Одна з найбільших в Україні приватних компаній, яка займається доставкою поштових відправлень "Нова пошта", продовжує подавати своїм клієнтам неприємні "сюрпризи".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу українець, який просто хотів забрати посилку, опинився у дуже незручному становищі, бо співробітники одного з відділень вирішили спочатку обслужити своїх друзів та знайомих.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Нової пошти" на порталі для відгуків Otzyvua.
Люди, які приходять до відділень, зустрічаються з різкою зміною обстановки. Часто простим клієнтам співробітники можуть грубити. Зараз не йдеться про габарити та вартість доставки, а про саму поведінку співробітників компанії.
"Сьогодні отримував посилку в цій "чудовій" компанії! 40 хвилин! Працівники сканували та переписували мої паспортні дані, для видачі посилки, і між цими діями обслуговували своїх знайомих. Трьох людей!"
А я стояв і чекав, поки мене розрахують, і заберу посилку. Це як! Це що?! "Нова пошта", чекаю пояснень! Ваші працівники дуже погано поводяться з клієнтами! Тільки з тим, з ким близько знайомі! Робіть з цим щось!!!", - поділився своєю неприємною ситуацією незадоволений клієнт "Нової пошти".
Нагадаємо, "Нафтогаз" попередив про важливі зміни: для кого починають діяти нові правила.
Раніше повідомлялося, що українці обурені сервісом "Київстару" - зв'язок жахливий, а борги повертати не поспішають: "Позорище".