Одна з найбільших в Україні приватних компаній, яка займається доставкою поштових відправлень "Нова пошта", продовжує подавати своїм клієнтам неприємні "сюрпризи".

Цього разу українець, який просто хотів забрати посилку, опинився у дуже незручному становищі, бо співробітники одного з відділень вирішили спочатку обслужити своїх друзів та знайомих.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Нової пошти" на порталі для відгуків Otzyvua.

"Нова Пошта". Фото: скрін youtube
"Нова Пошта". Фото: скрін youtube

Люди, які приходять до відділень, зустрічаються з різкою зміною обстановки. Часто простим клієнтам співробітники можуть грубити. Зараз не йдеться про габарити та вартість доставки, а про саму поведінку співробітників компанії.

Популярні новини зараз
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Показати ще

"Сьогодні отримував посилку в цій "чудовій" компанії! 40 хвилин! Працівники сканували та переписували мої паспортні дані, для видачі посилки, і між цими діями обслуговували своїх знайомих. Трьох людей!"

А я стояв і чекав, поки мене розрахують, і заберу посилку. Це як! Це що?! "Нова пошта", чекаю пояснень! Ваші працівники дуже погано поводяться з клієнтами! Тільки з тим, з ким близько знайомі! Робіть з цим щось!!!", - поділився своєю неприємною ситуацією незадоволений клієнт "Нової пошти".

Відгук невдоволеного клієнта "Нової пошти", скріншот: otzyvua
Відгук невдоволеного клієнта "Нової пошти", скріншот: otzyvua

Нагадаємо, "Нафтогаз" попередив про важливі зміни: для кого починають діяти нові правила.

Раніше повідомлялося, що українці обурені сервісом "Київстару" - зв'язок жахливий, а борги повертати не поспішають: "Позорище".

Також, "Посилка прийшла не повна, або побили, або вкрали": клієнтка "Нової Пошти" скаржиться на поганий сервіс.