Українці ще не встигли прийти до тями після зростання цін на певні пакети послуг від "Київстар", як мобільний оператор заявив про нове підвищення тарифів.

Підвищення тарифу торкнеться лише бізнес-клієнтів, які користуються мобільним додатком Viber, повідомили у пресслужбі компанії. Збільшення вартості послуги надсилання повідомлень заплановано з 1 жовтня 2023 року.

Viber впроваджує монетизацію. Фото: Youtube
Viber впроваджує монетизацію. Фото: Youtube

Мобільний оператор "Київстар" прийняв відповідне рішення у зв'язку з високою інфляцією, яка не дозволяє утримувати без змін ціни на послуги, а також економічну ситуацію в цілому.

"Упродовж 12 місяців не змінювалася вартість деяких послуг, у той час як інфляція за минулий рік сягнула 26,6 %. З огляду на економічні та ринкові умови, а також розширення можливостей сервісів, компанія переглянула вартість деяких тарифних пропозицій для бізнес-клієнтів", - пояснили у пресслужбі компанії.

Популярні новини зараз
ПриватБанк звернувся до власників пенсійних карток: як уникнути затримок із виплатами Платіжки за травень не порадують: постачальник газу підвищив тариф Українцям кардинально змінять правила оплати комуналки: до чого готуватись Відмова може бути вигідною: українцям пояснили переваги
Показати ще

Щоб дізнатися детальну інформацію щодо підвищення тарифів, клієнти можуть звернутися до особистого менеджера компанії або зателефонувати за номером 0-800-300-000.

Мобільний телефон, скріншот: YouTube
Мобільний телефон, скріншот: YouTube

Раніше ми писали, що "Київстар" роздає абонентам додаткові гроші на мобільний рахунок: хто може отримати

Як повідомляв Знай.ua, в "Ощадбанку" відмовляються приймати комунальні платежі без купівлі страховки: що робити клієнтам

Також портал Знай.ua писав, що українці скаржаться, що "Укрпошта" сама втрачає посилки, але звинувачує клієнтів: "Не користуйтесь послугами цієї кульги"