Українець поскаржився, що ПриватБанк зняв із його картки додаткову комісію, про яку ніде не повідомлялося. Про це він написав на порталі Мінфін.

Клієнт ПриватБанку пояснив, що скористався платформою OLX, де зробив замовлення на певну суму. Після оплати він виявив, що банк зняв додаткову комісію.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

"При оформленні олх доставки на сайті olx була вказана певна сума, при підтвердженні платежу сума збігалася, АЛЕ виявилося, що банк списав комісію тому що виявилося що це не оплата в інтернеті, а просто переказ на картку", - поділився чоловік.

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube
Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році Підлітки понівечили жінку і скинули її зі скелі: найстаршого злочинця стратили за допомогою тортур Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Показати ще

Українець поскаржився, що його ніхто не попередив про "приховану" комісію та закликав інших клієнтів бути обережними.

"Жодних повідомлень про можливу комісію та її розмір у додатку не було. Тому перед оплатою олх доставки перевіряйте дуже уважно, що коштів вистачає, щоб не платити приховані комісії, які вам банк не поверне", - порекомендував клієнт.

У ПриватБанку відреагували на скаргу та розповіли, чому може стягуватися додаткова комісія.

"Чи є додаткова комісія за переказ коштів з кредитної картки? Так, якщо використовувати кредитні кошти для купівлі товару. Тому спочатку краще уточніть усі умови оплати даною карткою в банку-емітенті, адже незалежно від завершення угоди - ця комісія не повернеться", - пояснили працівники банку.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше портал Знай повідомляв, "Приватбанк" без пояснень відмовляє військовим у видачі кредиту: "Всі звертають на рішення..."

Також наш портал інформував, банкомати "Привату" плутають номінали купюр при видачі готівки: "Довести неможливо".

Крім того, ми писали, клієнт "Привату" недорахувався круглої суми, куди поділися гроші невідомо: "Банк не володіє інформацією".