Клієнти "Нової пошти" частенько користуються поштоматами, щоб не стояти у черзі у відділенні та швидко отримати свої посилки, проте останнім часом на їхню роботу надходить чимало скарг. Втім, це не єдина проблема, з якою стикаються українці.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяТруднощі також виникають із використанням NovaPay, яка входить до групи компаній "Нова пошта". Вона повинна забезпечувати клієнтів швидкими та надійними платіжними послугами в онлайн режимі та безпосередньо у відділеннях пошти, але це вдається не завжди.
Невдоволений клієнт під постом компанії у Facebook описав цілу низку проблем, яких "нахапався" через NovaPay.
"Поштомати працюють більш менш зрозуміло, на відміну від novapay. Сервіс гарно працює тільки якщо треба з вас зняти грошей (як завжди), у зворотному напрямку відбуваються дива - грошей нема, блокується операція видачі, підтримка безпорадна та без бажання допомоги", - написав він.
В результаті він настільки розчарувався рівнем сервісу, що порадив іншим обходити його стороною.
"Ні грошей, ні зрозумілих пояснень, ні вибачень", - додав він.
Раніше ми писали про те, що здирають вдвічі більше грошей: українці лютують через те, що YASNO завищує суми в платіжках
Як повідомляв Знай.ua, "Поверніть мені кошти!": клієнт Монобанку намагається повернути кошти, але банк "годує" обіцянками
Також портал Знай.ua писав, що "Повне ла*но": Київстар самовільно підключає українцям максимальний тариф за інтернет та морозиться