Українці дедалі більше скаржаться на низьку якість обслуговування в "Укрпошті". Хтось залишається без посилки, а хтось не може її забрати із відділення через кілометрові черги. Відповідна скарга з'явилася у коментарях на сторінці компанії у facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнець заявив, що кілька разів приходив до відділення "Укрпошти", щоб отримати посилку, але щоразу йшов без неї. За його словами, у нього не вистачало жодного терпіння через величезні черги.
"Уп'яте приходжу за посилкою до відділення 68604 в Ізмаїлі. Нервів не вистачало стояти в чергах", - поскаржився українець.
Клієнт на додачу "подякував" голові "Укрпошти" Ігорю Смілянському за "ефективне" управління.
"Це капець якийсь, черга аж на вулицю. Дякую генеральному директору Укрпошти з мільйонною зарплатою за його менеджмент та ефективність роботи установи! Щоб у нього руки не боліли, коли він купюри своєї зарплати перераховує...", - обурився клієнт.
Варто зазначити, що у компанії відреагували на скаргу клієнта та запевнили, що проведуть оптимізацію роботи відділення, щоб українці могли швидше отримувати бажані послуги.
Раніше портал Знай повідомляв, "Хаос у роботі та неповага": клієнтка Укрпошти обурена, як працівники поставилися до її листів.
Також наш портал інформував, "Відпочити від усіх проблем": клієнтка "Укрпошти" підказала, як отримати задоволення в черзі.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Нова пошта" втрачає посилки своїх клієнтів: як отримати відшкодування і не залишитися біля розбитого корита.