Нещодавно на нашому порталі ми розповідали вам про проблеми українців із "розумними лічильниками" від "Yasno". У компанії розповідають про те, що такі лічильники мають щомісяця автоматично подавати показання лічильника, однак українка поскаржилася на те, що змушена їх подавати щоразу вручну.

лічильники
лічильники

Ознайомившись із матеріалом, до нас звернувся занепокоєний читач, та розповів що ці лічильники не спрощують життя споживачам, а навпаки додають турбот.

Клієнт "Yasno" розповів нам про те, що самостійно за свій кошт придбав такий "розумний" лічильник в свою оселю, однак вже через декілька тижнів із ним розпочалися проблеми.

Двозонний лічильник, фото з вільних джерел
Двозонний лічильник, фото з вільних джерел

Популярні новини зараз
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Показати ще

Чоловік зазначає, що цей лічильник почав поспішати по часу. У його будинку встановлено електричне опаленння, яке підв'язано під цей лічильник і через несправність лічильнику він був вимушений прокидатися у холодній квартирі.

"Все б нічого,але в мене електричне опалення взимку і я підключаю його в нічний період ,який з 23 до 7 години ранку. Воно включається автоматично, і прив'язане до загального часу. А так як лічильник поспішав,то через деякий час поспішав вже на годину і більше. Приходилось відраховувати і коректувати постійно бо коли була 23 година,на лічильнику була тільки 21, а вимикалось опалення з такими справами о 4-5 годині і вставати приходилось в холоді" - скаржиться клієнт "Yasno".

YASNO. Фото: скрін youtube
YASNO. Фото: скрін youtube

Українець звернувся в енергопостачальну компанію та йому замінили лічильник. Однак новий прилад не вирішив проблему. Він знову звернувся в "Yasno" та до нього завітав майстер, який за допомогою комп'ютеру налаштував лічильник.

Фахівець одразу попередив чоловіка про те, що це відбувається через слабкий акумулятор у приладі.

Однак і повторний візит майстра не зміг вплинути на роботу лічильнку. Після відключень світла він знову почав поспішати.

YASNO. Фото: скрін youtube
YASNO. Фото: скрін youtube

Чоловік розуміє що ця проблема буде посилюватися і йому знову доведеться пройти "10 кругів аду" із вимірювальним приладом.

"Що мене чекає,яка морока в зимній період? Прийдеться знову просити регулювати лічильник. Але як довго прийдеться чекати? І навіщо нам ставлять такі нездарі лічильники і для чого в мене забрали мій лічильник,який добре працював ,про що я повідомив майстрам,які робили заміну. А дані ці лічильники нікуди не передають" - скаржиться українець.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, економія на електроенергії до 50%: у Yasno пояснили, як правильно знімати показання двозонного лічильника.

Також наш портал інформував, українці скаржаться на затримку паперових платіжок від "Нафтогазу": як отримати рахунок, не чекаючи листоноші.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українці скаржаться на "розумні" лічильники, які повинні самі передавати показники: "Навіщо ви насильно..."