Нещодавно на нашому порталі ми
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Ознайомившись із матеріалом, до нас звернувся занепокоєний читач, та розповів що ці лічильники не спрощують життя споживачам, а навпаки додають турбот.
Клієнт "Yasno" розповів нам про те, що самостійно за свій кошт придбав такий "розумний" лічильник в свою оселю, однак вже через декілька тижнів із ним розпочалися проблеми.
Чоловік зазначає, що цей лічильник почав поспішати по часу. У його будинку встановлено електричне опаленння, яке підв'язано під цей лічильник і через несправність лічильнику він був вимушений прокидатися у холодній квартирі.
"Все б нічого,але в мене електричне опалення взимку і я підключаю його в нічний період ,який з 23 до 7 години ранку. Воно включається автоматично, і прив'язане до загального часу. А так як лічильник поспішав,то через деякий час поспішав вже на годину і більше. Приходилось відраховувати і коректувати постійно бо коли була 23 година,на лічильнику була тільки 21, а вимикалось опалення з такими справами о 4-5 годині і вставати приходилось в холоді" - скаржиться клієнт "Yasno".
Українець звернувся в енергопостачальну компанію та йому замінили лічильник. Однак новий прилад не вирішив проблему. Він знову звернувся в "Yasno" та до нього завітав майстер, який за допомогою комп'ютеру налаштував лічильник.
Фахівець одразу попередив чоловіка про те, що це відбувається через слабкий акумулятор у приладі.
Однак і повторний візит майстра не зміг вплинути на роботу лічильнку. Після відключень світла він знову почав поспішати.
Чоловік розуміє що ця проблема буде посилюватися і йому знову доведеться пройти "10 кругів аду" із вимірювальним приладом.
"Що мене чекає,яка морока в зимній період? Прийдеться знову просити регулювати лічильник. Але як довго прийдеться чекати? І навіщо нам ставлять такі нездарі лічильники і для чого в мене забрали мій лічильник,який добре працював ,про що я повідомив майстрам,які робили заміну. А дані ці лічильники нікуди не передають" - скаржиться українець.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, економія на електроенергії до 50%: у Yasno пояснили, як правильно знімати показання двозонного лічильника.
Також наш портал інформував, українці скаржаться на затримку паперових платіжок від "Нафтогазу": як отримати рахунок, не чекаючи листоноші.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українці скаржаться на "розумні" лічильники, які повинні самі передавати показники: "Навіщо ви насильно..."