Українка заявила, що ПриватБанк обвів її навколо пальця з нарахуванням кешбеку за акцією. Про це вона написала у своїй скарзі на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа словами клієнтки, вона зареєструвалася в акції та здійснила купівлю товарів для отримання кешбеку, як прописано банком в умовах.
"30.08 я радісно зареєструвалася в акції 5% кешбеку на товари для дому та ремонту, та ще окремо на одяг та взуття, було одним із перших реєстрантів", - поділилася клієнтка.
Проте обіцяного бонусу вона не отримала та вирішила перевірити, чи пройшла її реєстрація в акції. У результаті система знову направила її на підтвердження участі в акції, а співробітники підтримки банку запевнили, що першого разу вона не зареєструвалася. "Сюрпризом" стало те, що й утретє система запропонувала їй пройти реєстрацію.
"Але щойно я знову перевірила - знову, втретє просить підтвердити реєстрацію. Тобто ніякої реєстрації не відбувається. Сумно, а могла б скористатися 100% надійним кешбеком від іншого банку без маніпулювання реєстраціями та введенням в оману клієнтів", - обурилася українка. .
Раніше портал Знай повідомляв, хотів зняти готівку, а залишився без картки: чоловік неодноразово звертався до "ПриватБанку", але все марно.
Також наш портал інформував, клієнт "Привату" недорахувався круглої суми, куди поділися гроші невідомо: "Банк не володіє інформацією".
Крім того, ми писали, банкомати "Привату" плутають номінали купюр при видачі готівки: "Довести неможливо".