Клієнт ПриватБанку поскаржився, що його рахунок містичним чином пішов у мінус, а у фінустанові нічого пояснити не можуть. Про це він написав на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнець заявив, що при оформленні картки "Привату" одразу відмовився від кредитного ліміту, але це не вберегло його від появи заборгованості. За півроку користування карткою він виявив на рахунку мінус у розмірі 250 гривень.
"Минуло півроку раптово на балансі сформувався мінусовий баланс. Як це можливо? Адже кредиту немає. Подивився на історію транзакцій і вже при здійсненні першої операції залишок був у мінусі на 250 грн, просто він не відбивався на карті. І ось минув час і цей мінус виліз на загальний баланс", - поділився чоловік.
За словами українця, його шокували появою боргу, який йому не змогли пояснити навіть співробітники банку.
"Я був у шоці. Виходить, що при відкритті картки приват уже вкрав у мене 250 грн, хоча за старими рахунками вся заборгованість була погашена. Намагався зв'язатися з оператором, але мовчать, тільки гудки, у відділенні розводять руками", - поскаржився клієнт.
Раніше портал Знай повідомляв, українець втратив понад 100 тис гривень через "ПриватБанк": "Яка розумна людина там сидить..."
Також наш портал інформував, ПриватБанк порадував українських студентів: при покупках частина суми повертатиметься на картку.
Крім того, ми писали, банкомати "Привату" плутають номінали купюр при видачі готівки: "Довести неможливо".