Клієнт ПриватБанку поскаржився, що його рахунок містичним чином пішов у мінус, а у фінустанові нічого пояснити не можуть. Про це він написав на порталі Мінфін.

Українець заявив, що при оформленні картки "Привату" одразу відмовився від кредитного ліміту, але це не вберегло його від появи заборгованості. За півроку користування карткою він виявив на рахунку мінус у розмірі 250 гривень.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Минуло півроку раптово на балансі сформувався мінусовий баланс. Як це можливо? Адже кредиту немає. Подивився на історію транзакцій і вже при здійсненні першої операції залишок був у мінусі на 250 грн, просто він не відбивався на карті. І ось минув час і цей мінус виліз на загальний баланс", - поділився чоловік.

"Приват24". Фото: скрін youtube
"Приват24". Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз
Українцям приготували приємний "бонус" до пенсії: хто у черзі на доплати Платіжки за травень не порадують: постачальник газу підвищив тариф Упаковка по 80 грн: в Україні супермаркети змінили ціни на цукор, вершкове масло та олію Не дуже "стародавня", але безбожно дорога: як виглядає монета в 50 копійок, яка може озолотити
Показати ще

За словами українця, його шокували появою боргу, який йому не змогли пояснити навіть співробітники банку.

"Я був у шоці. Виходить, що при відкритті картки приват уже вкрав у мене 250 грн, хоча за старими рахунками вся заборгованість була погашена. Намагався зв'язатися з оператором, але мовчать, тільки гудки, у відділенні розводять руками", - поскаржився клієнт.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

У ПриватБанку відреагували на скаргу та пояснили, чому могла статися така неприємність.
"На карті може утворитися мінусовий баланс, якщо раніше здійснювалася оплата на певному сайті і на момент авторизації коштів було достатньо для оплати, але сайт одразу не підтвердив списання зарезервованої суми, тому сума була у доступному балансі та могла бути використана повторно клієнтом", - зазначили спеціалісти банку.