Рівень обслуговування "Укрпошти" залишає бажати кращого, судячи з кількості негативних відгуків клієнтів. Практично під кожним постом компанії в соцмережах можна знайти десятки коментарів про втрачені посилки, затримки та некомпетентність працівників.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяСвоїм особистим досвідом поділився користувач мережі Андрій Панасюк у Facebook. За його словами, з вини "Укрпошти" його посилку було втрачено, тому чоловік закликає інших українців не користуватися послугами поштового оператора.
"В жодному разі не користуйтесь послугами цієї шараги. Вашу посилку вкрадуть або знищать. Перевірено на власному досвіді", - написав він.
Як це буває зазвичай, "Укрпошта" відреагувала на скаргу клієнта і запропонувала розібратися в ситуації, проте чоловік був непохитний. Також він додав, що оператор відмовився компенсувати йому збитки за втрачену посилку, зіпхнувши провину на клієнта.
"Розбирались, дякую. Я винен, що ви знищили. Ці пости з метою застереження потенційних клієнтів. Оскільки ви відмовились компенсувати 1 тис грн, люди повинні розуміти, що варто мати справу з адекватними перевізниками, а не профанами", - заявив Андрій.
Нагадаємо, "Приватбанк" без пояснень відмовляє військовим у видачі кредиту: "Всі звертають на рішення..."
Раніше ми писали про те, що "Дітям дзвонять колектори": українці оніміли від нової послуги оператора "Vodafone"
Як повідомляв Знай.ua, "Хаос у роботі та неповага": клієнтка Укрпошти обурена, як працівники поставилися до її листів