Українка заявила, що "Ощадбанк" перетворив оплату комунальних послуг на півторагодинний квест. Відповідну скаргу вона оприлюднила на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа словами клієнтки, вона вирішила сплатити комуналку через додаток "Ощад 24", але не змогла успішно провести навіть один платіж, оскільки зіткнулася з технічними складнощами – не надходив одноразовий пароль.
"У додатку Ощад24 мала намір оплатити комунальні послуги. З другої спроби вдалося зайти в саму програму. Набрала один платіж, не надходить SMS повідомлення з одноразовим паролем. Вийшла з програми, очистила браузер, повторно зайти не можу, не приходить sms з одноразовим паролем для входу на додаток", - поділилася українка.
Жінка зазначила, що звернулася на підтримку, де довго намагалася з'ясувати у чому проблема. Співробітники банку припустили, що проблеми з боку мобільного оператора, втім, у компанії абонентку запевнили, що всі сервіси працюють у штатному режимі. У результаті українка витратила півтори години, але так і не спромоглася провести платежі.
"Є проблема з боку "Ощадбанку", вони вперто перекладають провину на оператора Vodafone. Вважаю, що Ощадбанк повинен своїм клієнтам говорити правду і не вводити їх в оману. Чому я не можу оплатити комунальні послуги і повинен витрачати 1,5 години на спілкування з віртуальним помічником, із некомпетентними консультантами?", - обурилася клієнтка.
Раніше портал Знай повідомляв, заплати за комуналку та окремо за квитанції: "Ощадбанк" залазить до кишень українців.
Також наш портал інформував, "Ощадбанк" подарує клієнтам десятки смартфонів: тільки потрібно виконати три умови.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, можна позбутися житла, незважаючи на погашену іпотеку: Ощадбанк "дарує" колекторам виплачені кредити клієнтів.