Один з клієнтів Київстару поскаржився на те, що оператор самовільно підключив непотрібну послугу та стягнув за неї кошти з рахунку клієнта.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКиївстар - один з найбільших операторів мобільного зв'язку в Україні. За час користування сервісом, до Київстару накопичилося багато не лише схвальних, а й негативних відгуків. Один з клієнтів, звинуватив оператора в шахрайських діях. Такий коментар він залишив на незалежному сайті відгуків.
За словами чоловіка, він поповнив рахунок на 158 гривень, після того, як йому прийшло смс-оповіщення про те, що абонплата буде стягуватися через одну добу. Однак, мобільний оператор вирішив зробити по-іншому.
Чоловік стверджує, що Київстар самостійно підключив непотрібну послугу та зняв за це кошти з рахунку без відома клієнта. Таким чином, через день оплату за тариф не було знято, бо грошей на рахунку через підключену послугу було мало. У випадку, коли на рахунку є гроші, але в недостатній кількості, то Київстар знімає їх не всі, а окрему суму в день. Тому набігає сума, яка більша за вартість пакета послуг на 4 тижні.
"Оператор не запитує клієнтів, чи хочуть вони підключити послугу, а просто ставлять перед фактом" - пише обурений чоловік.
На коментар чоловіка компанія оператора нічого не відповіла.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, "Ненажери, з людей гроші здирають": українці з номерами "Київстар" під час поповнення втрачають одразу по 10 грн
Раніше портал Знай інформував, деруть гроші за прослуховування російського шансону: Київстар потрапив у скандал через Агутіна
Також наш портал повідомляв, "Аферисти подбали...": абоненти Lifecell помітили, що з рахунку списують по 25 грн на підозрілу акцію