Один із трьох найбільших українських мобільних операторів, компанія Lifecell, яка користується великою популярністю серед жителів практично всіх областей нашої країни, продовжує підносити неприємні "сюрпризи" своїм абонентам.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу незадоволений абонент "розкрив" одразу кілька проблем, з якими стикаються сотні, а то й тисячі українців практично щодня.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного абонента компанії Lifecell, на порталі для відгуків Otzyvua.
Ця контора, по іншому назвати неможливо, націлена тільки на одне - ваші гроші. Кожна акція від цих ..., містить в собі мільйони і мільярди абсолютно ідіотських правил/подакцій, на кшталт "пакет послуг на 1 день", які неможливо відключити. А навіть якщо і можливо, то ці аферисти подбали про те, щоб вони були автоматично включені. Я вношу кошти на рахунок, і вони, без питань, без попереджень, без підтверджень - просто беруть і знімають їх куди їм заманеться.
У мене підключена додаткова акція 125 грн/10гб, я поповнюю рахунок рівно на 125 грн, і що роблять ці тварини? Беруть і знімають 25 грн на якусь із подакцій мого основного тарифу 225 грн, чим це обумовлено? Чому це так працює, де це вказано?
Чому я не можу це налаштувати? Чому вони не питають у мене куди я хочу витратити гроші? І ось, припустимо, я зараз поповню рахунок знову на 25 грн, ви думаєте, я знаю, куди вони підуть? Я абсолютно впевнений, що акцію 125грн/10гб, не буде активовано, вони знайдуть ще мільйони способів вкрасти гроші. І це відбувається не випадково, все написано програмістами, які виконували ТЗ, що було надано цією лайно-компанією. Вирішив я взяти екстра гроші, щоб зайти на 1 хв у приват і провести 1 транзакцію.
Рухаюся по контекстному меню, обираю пункт "замовити екстра гроші", думаючи, що далі мені запропонують ввести суму, але настільки ж я помилявся. Думаю: ну добре, знімуть вони вже ті 225 грн за тариф - нічого страшного. Заходжу в My Lifecell, а там висить -350 грн боргу. Ці в*родки, без жодних попереджень, просто взяли і нарахували кредит на тариф (255грн) + доп.акція (125грн), тобто на все, що я підключав.
Знову таки, чому це так працює? Чому не показати контекстне меню, де мені покажуть на яку суму я беру ті екстра гроші, і чи впевнений я в цьому? Але ні - шахраї на таке ніколи не підуть. Чому не запитати суму, яку я бажаю замовити? А тому що це тупо не вигідно, бо я ж можу і 10 грн ввести, а це вкрай мало для таких злодіїв, схиблених на грошах. Немає ніякої поваги до користувачів.", - пише незадоволений абонент.
Раніше повідомлялося, "Краще не користуватися": абоненти "Київстару" отримали борги на мобільні номери, відразу мінус 132 грн.
Також, поїхав, і забув: у "Нафтогазі" зробили українцям останнє попередження.