Свій негативний відгук клієнтка Укрпошти розмістила на Першому незалежному сайту відгуків України.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа словами жінки ще 4 вересня вона надіслала 3 важливих замовних листи, які необхідно було доставити особисто в руки отримувачам. Вже через 4 дні - 8 вересня, листи прибули в відділення. Коли клієнтка вирішила переглянути інформацію через 4 дні, то зрозуміла, що листи так і лежать у відділені. Зателефонувавши на почту, жінка пояснила ситуацію і працівники доставили та вручили один із листів, члену родини отримувача.
Однак інші листи так і залишилися лежати у відділені. Клієнтка зателефонувала на гарячу лінію, де їй пообіцяли, що за два дні максимум статус зміниться і листи дійдуть до отримувачів. Але проходить кілька днів і лише один лист дійшов до місця призначення.
Така зневага шокувала жінку, адже вона декілька разів повторила, що листів два і вони повинні були доставитися за адресою ще декілька днів тому. Адже на самому сайті Укрпошти вказано, що доставка здійснюється протягом 3 днів. У жінки купа запитань до працівників та керівництва пошти, але ніхто не надав їй ні пояснень, ні вибачень. Жінка дивується, як можна так безвідповідально ставитися до своєї роботи. Листи доставили, але неприємний осадок та купа нервів так і залишилися на Укрпошті.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, "Відпочити від усіх проблем": клієнтка "Укрпошти" підказала, як отримати задоволення в черзі
Раніше портал Знай інформував, "Нова пошта" губить посилки своїх клієнтів: як отримати відшкодування і не залишитися біля розбитого корита
Також наш портал повідомляв, "Радянський підхід, нічого не змінюється": посилки українців залишаються "жити" на "Укрпошті" більше місяця