Українець заявив, що банкомат ПриватБанку дав збій і переплутав номінали банкнот під час видачі готівки. Відповідну скаргу він опублікував на порталі Мінфіну.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа словами українця, він вирішив зняти готівку через банкомат "ПриватБанку". Пристрій показав, що серед доступних купюр лише 1000 гривень та 200 гривень. Однак у результаті банкомат видав 100-гривневі банкноти, порахувавши їх як 200-гривневі.
"Банкомат видає на екрані, що доступні номінали 1000 та 200, але видає 100 гривень банкноти, повідомивши Вам що це 200!!! Камери не працюють, нічого довести неможливо, після розгляду заявки - Вам повідомляють, що банкомат видав 200 банкноти", - розповів клієнт.
Чоловік зазначив, що довести збій йому не вдалося і обурився такою роботою фінустанови.
"Хлопці, це ганьба, ви котитеся на дно! Бажаю якнайшвидшого прискорення!!!", - обурився українець.
Співробітники ПриватБанку відреагували на скаргу і заявили, що все ж таки отримали підтвердження збою в роботі банкомату, що означає, що кошти клієнту, можливо, повернуть.
Раніше портал Знай повідомляв, "ПриватБанк" залишив українку без грошей, і додав до "чорного списку" - навіть колишні так не роблять: "Дуже прикро..."!
Також наш портал інформував, ПриватБанк порадував українських студентів: при покупках частина суми повертатиметься на картку.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українці можуть не виплачувати кредит, а просто відмовитися від нього: НБУ розповіли про лазівку, яку не всі знають.