Українець поскаржився, що при поповненні мобільного рахунку з його картки ПриватБанку було списано додаткову комісію. Співробітники фінустанови пояснили, чому так сталося. Відповідна інформація з'явилася на порталі Мінфіну.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнт "Привату" заявив, що крім обов'язкової комісії він зауважив, що було утримано ще 1%, який не відображається у квитанції.
"При поповненні мобільного рахунку з картки універсальна на 150 грн була утримана комісія 4 грн. Але на мій подив, знято було додатково 1,54 (1%), який не відображається в жодній квитанції!", - поділився українець.
За словами українця, у підтримці банку йому не пояснили, звідки взялася прихована комісія і чому він має її платити. Він зізнався, що вкрай незадоволений роботою фінустанови.
"Оператор кол центру Альона, не надала вичерпної інформації на запитання, чому не відображається в жодній квитанції і відколи введена додаткова комісія, а тупо кинула трубку! Плювати Банк, пробив чергове дно!", - поскаржився клієнт.
У ПриватБанку відреагували на скаргу чоловіки та пояснили, що додаткова комісія може зніматися під час використання кредитних коштів.
"При поповненні мобільного до Приват24 від 100,01 і більше – 4грн комісія. Додаткова комісія – 1% при використанні кредитних коштів", - пояснили фахівці "Привату".
Раніше портал Знай повідомляв, знижки на бензин, дизпаливо та автогаз: українці з картками "ПриватБанку" можуть заощадити на АЗС.
Також наш портал інформував, ПриватБанк порадував українських студентів: при покупках частина суми повертатиметься на картку.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українець не може користуватися карткою "ПриватБанку" через Google Pay: банк кинув віч-на-віч із проблемою.