В Україні за забезпечення громадян електроенергією відповідає не одна компанія, а дві. Як показує практика, такий механізм влаштовує не всіх споживачів. Деякі з них скаржаться на погану якість надання послуг та ігнорування у разі виникнення проблем.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнку не влаштовує те, як компанії поділили обов'язки між собою, адже одна займається постачанням електроенергії, а інша просто бере плату з населення.
У результаті, коли їй відключили світло, вона не знала, до кого звертатися по допомогу. Про це жінка написала у негативному відгуку на сторінці Yasno у Facebook.
"Як нема світла, то не знаєш до кого дзвонить. Та й ще спробуй дозвонись. Я не я, і хата не моя", - поскаржилася вона.
У компанії клієнтці пояснили, як діє механізм та постаралися допомогти. Так, з 2019 року в Україні діють зміни до закону "Про ринок електричної енергії", згідно з якими населенню в кожному регіоні надають послуги дві компанії - постачальник та оператор системи розподілу (ОСР).
"Усіма технічними питаннями займається ОСР – усуває аварії, ремонтує електромережі, відповідає за стабільність напруги", - відповіли клієнтці.
А ось Yasno, у свою чергу, нараховує суми за тарифами, надсилає рахунки та приймає оплату від клієнтів.
Раніше ми писали про те, що 2,64 грн – недостатньо? Українцям показали, як зміниться тариф на електрику
Як повідомляв Знай.ua, субсидії не дали: важливу заяву Пенсійного фонду