Клієнтка Ощадбанку стверджує, що з її картки щомісяця знімали гроші за смс-інформування, яке вона просила відключити. Деталі українка розкрила у своїй скарзі на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа словами українки, майже рік тому вона звернулася до "Ощадбанку" і попросила відключити смс-інформування її карткою. Виявилось, що послугу не відключили і весь цей час щомісяця списувалися гроші, тож на рахунку утворився борг.
"Ще у жовтні минулого року (2022) звернулася до відділення "Ощад" у Хмельницькому на вул. Бандери з проханням відключення смс інформування. Що ви думаєте? Тільки прийшло смс, що в мене мінус, бо з мене списувалося по 7 грн щомісяця!", - поділилася клієнтка.
Жінка обурилася таким ставленням співробітників банку до клієнтів і порекомендувала іншим українцям все перевіряти ще раз, щоб не опинитися на її місці.
"Це просто нахабство! Халатне ставлення до своєї роботи! Якщо відключаєте смс інформування, то перевіряйте, щоб вам прийшло смс про відключення послуги, щоб не бути винними потім кошти", - додала жінка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, псевдоспівробітники "Ощадбанку" безкарно грабують українців серед білого дня: як працює схема.
Також наш портал інформував, "Ощадбанк" подарує клієнтам десятки смартфонів: тільки потрібно виконати три умови.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, можна позбутися житла, незважаючи на погашену іпотеку: Ощадбанк "дарує" колекторам виплачені кредити клієнтів.