У YASNO терміново звернулися до українців та нагадали, що необхідно зробити кожному споживачеві до 3 вересня. Відповідне повідомлення опублікували на офіційній сторінці компанії у соціальній мережі facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяСпоживачам, які не хочуть плутанини з платіжками, нагадали, що до 3 вересня необхідно передати показники лічильників. Це дозволить платити лише за фактично спожиту електроенергію.
У разі, якщо показники будуть передані із запізненням або не передані взагалі, у платіжці може бути нарахована сума, розрахована за середнім споживанням електроенергії домогосподарством. Отже, доведеться звертатися до компанії для проведення перерахунку.
У YASNO нагадують, що українці можуть передати показники за лічені хвилини через зручні онлайн-сервіси, зокрема, офіційний сайт компанії, мобільний додаток або чат-бот у viber.
Клієнти, які не мають технічної можливості передавати показники в онлайн режимі, можуть зробити це телефоном, звернувшись до контакт-центрів компанії.
Раніше інформаційний портал "Знай" повідомляв, якщо обсяги спожитої електроенергії викликають сумніви: у YASNO розповіли, як не платити зайве.
Також наш портал інформував, "Нафтогаз" попередив про зміну правил передачі показників: кому доведеться звикати до нововведення.
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, якщо нараховують зайві суми за електроенергію, якою не користуєтеся: у YASNO розповіли, як цього уникнути.