Українець стверджує, що "Ощадбанк" зняв кошти за смс-інформування на карті, якою він давним-давно не користується. Про це він розповів у своїй скарзі на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнт "Ощада" заявив, що банк взяв з нього гроші за смс-інформування при тому, що картку давно не використовували і більше того, було здано у відділення.
"Банк зняв гроші за смс інформування по неіснуючій (вже 4 роки як) і зданій у відділення банку в 2020 році картці. Мало того, що смс не надходило, про якісь рухи і відповідно не було руху коштів, та й картка була заблокована у кабінеті Ощад", - поділився чоловік.
Українець зазначив, що з його боку це виглядає як спроба банку нажитися на клієнтах і не стримуватиме невдоволення.
"Уявляю, як фактично пенсійний банк нажерся на клієнтах, взагалі нічого не роблячи. Відповідно, бажаю тим, хто це вигадав довгі роки роздумів у закритих від суспільства приміщеннях", - обурився клієнт.
У "Ощадбанку" за добу після скарги ситуацію ніяк не прокоментували і не відповіли клієнту.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "По 3 гривні це взагалі як?": українці помітили, що "Ощадбанк" знімає "комісію" просто так.
Також наш портал інформував, можна позбутися житла, незважаючи на погашену іпотеку: Ощадбанк "дарує" колекторам виплачені кредити клієнтів.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Потрібно дітей годувати...": клієнти "Ощадбанку" помітили, що їх заблоковані картки оновлювати ніхто не буде.