Українка поскаржилася на сервіс "Укрпошти" після того, як її чоловікові довелося сплатити штраф за посилку, про яку вона вже забула. Деталі інциденту клієнтка описала у коментарях на офіційній сторінці поштового оператора у facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнтка заявила, що їй мала повернутися посилка, але затримувалася за термінами. Звернувшись до відділення "Укрпошти", їй заявили, що відправлення ще не прийшло і порекомендували чекати СМС.
"Користуюсь дуже рідко послугами Укрпошта, це якийсь треш... Було повернення посилки, СМС не приходило, по терміну розумію, що вже повинна повернутись, пішла в відділення запитала, вони відповіли що немає, це було 09.08.23, чекайте смс”, - поділилася жінка.
Коли українка вже забула, що має отримати посилку, їй зателефонували з відділення і попросили забрати відправлення. В результаті її чоловікові довелося сплатити штраф, ймовірно, за зберігання. При цьому клієнтка запевняє, що ніхто її раніше не поінформував, що посилку можна забирати.
"А 22.08 дзвонять із відділення, що прийшла посилка, мене вже не було в місті, забирав чоловік, заплатив штраф! 90 грн замість 10, за що? Я не отримала повідомлення, коли приходила вони не бачили моєї посилки", - обурилася клієнтка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, встигніть до 31 серпня: "Укрпошта" вирішила порадувати клієнтів.
Також наш портал інформував, "Одні комісії знімають": українці платять за доставку "Нової пошти" втричі більше, ніж коштують відправлення.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, директора "Укрпошти" Ігоря Смілянського рознесли за коктейлі замість якісного сервісу: "Пише, заливши очі".