Електронні трудові книжки почали діяти на території України із початку червня 2021 року.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВони є аналогом паперової трудової книжки. Для того аби оцифрувати паперову версію українцям та їх роботодавцям дали термін в 5 років. Таку інформацію
Дані щодо трудової діяльності громадянина може внести як і він сам так і його роботодавець. При додаванні інформації до електронного документа важливо врахувати те, що автоматично дані підтягуються лише з 2004 року.
Якщо в працівника є стаж до цього року, то йому необхідно надати таку інформацію особисто, надавши відскановані копії документів, записи у трудовій книжці, які підтверджують реальний факт праці на цьому місці. Важливо врахувати й той факт, що окрім документів про трудовий стаж необхідно додати відскановані документи про здобуту освіту, свідоцтво народження дитини, військовий квиток та інші. На всю цю процедуру законодавством відведено 5 років.
В результаті впровадження електронної книжки з'являється можливість для вдосконалення обліку трудової діяльності громадянина, значно зменшиться паперовий документообіг. Самі ж працівники зможуть в будь-який момент перевірити стаж та при виході на пенсію не будуть заходити до Пенсійного фонду.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, субсидії можуть прибрати: для кого більше не буде пільг
Раніше портал Знай інформував, що буде з цінами на овочі, яйця, м'ясо та гречку: експерт назвав конкретні суми, які заплатять українці восени
Також наш портал повідомляв, опалювальний сезон наближається: як отримати пільги з оплати житлово-комунальних послуг