Пенсіонерка заявила, що Monobank фактично позбавив її грошей, які їй перерахувала її дочка. Деталями інциденту вона поділилася у скаргу, яку опублікувала на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнка розповіла, що їй надійшла на картку допомога від доньки, яка мешкає за кордоном. Однак скористатися коштами вона так і не змогла, оскільки Monobank заблокував картку та попросив довести законність фінансових надходжень.
"Моя дочка перерахувала мені кошти із закордону у розмірі 100 євро через платіжну систему Свіфт на євро картку я перевела їх на гривневу картку і мені заблокували картку. Попросили пояснення платежу, що це справді мої родичі", - поділилася жінка.
Пенсіонерка заявила, що після наданих даних доступу до коштів їй так і не повернули. Жінка порівняла дії банку з пограбуванням та зажадала повернути її гроші.
"Я відправила дані, що це дійсно моя дочка, але картку так і не розблокували. Це просто цинічний грабіж. Я просто в шоці від цього. Віддайте мої гроші!", - обурилася клієнтка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Довіряй мені, брате...": клієнтів Monobank змушують "зливати" друзів та рідних, інакше перекладу не буде.
Також наш портал інформував, що "ПриватБанк" відмовив у кредитуванні підприємцю через вік: не допомогла ідеальна кредитна історія.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українці не можуть зняти валютні депозити у ПриватБанку: "Всі купюри зі штампами, написами та блакитними плямами".