Українець поскаржився на роботу "Ощадбанку", а саме терміналів самообслуговування. Він запевняє, що фінустанова наживається на клієнтах. Про це він написав на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнець заявив, що скористався терміналом "Ощада" для оплати комуналки і наприкінці операції залишилася решта, яку він вирішив перевести на мобільний рахунок, проте йому повідомили, що послуга не працює. Йому запропонували переказати кошти на благодійність чи картку.
Чоловік так і не зміг повернути гроші, оскільки карти "Ощада" у нього немає, а співробітниці відділення почали спілкуватися з ним у досить грубій формі. Після цього він звернувся на гарячу лінію і зробив висновок із того, що сталося.
"На гарячій лінії повідомили, що опція перерахування решти на мобільний номер недоступна по всій Україні. Так як Ощадбанк хизується мільйонами клієнтів, скільки коштів від решти він залучив на «благодійність» примусово якщо хоча би з кожного взяли по 1 грн. Особливо на фоні скандалів мільйонних зарплат в місяць керівників банків. З голого по нитці — банкірам сорочка, при чому дуже дорога", - написав чоловік.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Зганьбили...": українці в "Ощадбанку", замість реальної допомоги з обміну монет, отримують психотравми.
Також наш портал інформував, сім кіл пекла, щоб закрити картковий рахунок: українець про досвід із "Ощадбанком".
Крім того, ми писали, можна набрати цілий візок продуктів: українці з картками від "Ощада" отримають ексклюзивні знижки в АТБ.