Залатила втричі вище за доставку, ніж коштував сам товар Одна з найбільших українських приватних компаній з доставки поштових відправлень "Нова пошта", яка просто обожнює спамити в повідомленнях на мобільні номери українців пропозиції з промо-кодами, продовжує подавати своїм клієнтам неприємні "сюрпризи".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнтка "Нової пошти" Ярослава Синюк заявила, що вона заплатила втричі більше за доставку, аніж коштує сам товар. І поставила у своєму відгуку лише одну зірку для сервісу компанії.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеної клієнтки "Нової пошти" на порталі для відгуків Otzyvua.
"Купила в інтернет магазині проводок для за 60 гривень, вирішила відправити по накладці. Ахаха...
У результаті маленький проводок йшов із Дніпра до Запоріжжя цілий тиждень, ще й заплатила цілих 157 гривень. Одні комісії зняли. Думала хоч швидко відправлять, ага х*р там.
С*ка, година їзди з міста до міста. Краще б заплатила безпосередньо і відправила через "Укрпошту", те саме, тільки дешевше", — поділилася неприємною історією незадоволена клієнтка "Нової пошти".
Варто зазначити, що подібні скарги на сервіс "Нової пошти" вже не вперше з'являються на порталах для відгуків. Нещодавно клієнти скаржилися, що в коробки з невеликими предметами працівники відділень кладуть велику кількість паперу, яка просто не відповідає габаритам, тим самим "Нова пошта" просто засмічує навколишнє середовище.
Нагадаємо, на касі доведеться вивернути кишені? Супермаркети переписали ціни на важливий продукт.
Раніше повідомлялося, що на Steam стартує фестиваль українських ігор.