Українці стикаються з тим, що їм нараховують помилкові борги за газ, проте списувати їх ніхто не поспішає. Одна із таких скарг від клієнтки з'явилася на офіційній сторінці "Нафтогазу" у соцмережі facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнка заявила, що регулярно платить за газ, передає показники лічильника і навіть робить звірки з облгазом, але це не вберегло її від помилкового боргу, який їй ніяк не можуть списати. При цьому, за її словами, вона має на руках квитанції про сплату. Проте облгаз переводить стрілки на "Нафтогаз" і навпаки.
"Повний Бардак! І передаю свідчення і плачу за газ, і звірки роблю в ГРМ Одесагаз. Так все одно мені Нафтогаз борги приписують. І при цьому посилаються на Одесагаз, а Одесагаз на Нафтогаз. Чому не можна зробити перевірки областями?", - обурилася українка.
У "Нафтогазі" відреагували на скаргу та пояснили, що саме облгаз передає обсяги спожитого газу, тому з ним потрібно провести коригування.
"Якщо Ви не згодні з нарахуваннями та обсягами, які нам передав Ваш облгаз, зверніться, будь ласка, до них. Потім якщо за Вашим рахунком оператор ГРМ здійснить коригування обсягів, то вони повинні передати ці дані нам. Після того, як ми отримаємо ці дані, за Вашим особовим рахунком буде здійснено перерахунок, але наступного місяця після місяця отримання скоригованих обсягів", - пояснили фахівці компанії.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Нафтогаз" попередив про проблеми з платіжками: кому зі споживачів доведеться поморочитися.
Також наш портал інформував, українці скаржаться на затримку паперових платіжок від "Нафтогазу": як отримати рахунок, не чекаючи листоноші.
Крім того, ми писали, "Нафтогаз" розповів, що робити, якщо оплата за газ зарахувалася на помилковий особовий рахунок: інструкція.