У ПриватБанку чимало незадоволених клієнтів, які не соромляться розповідати про невдалий досвід співпраці з установою. На цей раз українець на порталі Мінфін поскаржився, що через банк набрався пристойних боргів.

Клієнт банку жив у зоні АТО у період з 2014-2015 років, коли у його місті закрилися всі банки та термінали. По кредиту йому залишилося виплатити лише 3 тисячі, і співробітники Привату переконували, що він зможе сплатити його іншим часом без відсотків, посилаючись на закон.

Згодом йому заблокували доступ до додатка та рахунок ФОП, а всі гроші у сумі 5000 гривень зникли.

"В 2019 році був вимушений все бросити та виїхати в друге місце на територію України. Пішов на роботу, і прийшло письмо від виконавця, що Приватбанк подав до суду, виграв (хоча повідомлень і запрошень мені не приходило за весь період). Сплатив більше 21000 грн (кредит 3000 грн) за позовом. Далі довго Приват блокував доступ, більше місяця дзівків, мені перерахували все, та заразували на рахунок 18500 грн (незаконні відсотки)", - розповів чоловік.

Відгук клієнта ПриватБанка, скріншот
Відгук клієнта ПриватБанка, скріншот

Популярні новини зараз
Коли пролунає останній дзвоник в українських школах: названо дати Ціни на популярний продукт взлетіли до небес: чому українці вирішили його ігнорувати Українцям виплатять чималу компенсацію: гроші надходитимуть три місяці Постійна процедура більше не буде катуванням: українцям пояснили прості рішення щодо лічильників
Показати ще

Протягом 2022 року йому на карту Привату приходила зарплата, але одного "прекрасного" дня списали 16500 гривень. Чоловік зв'язався з консультантом, який повідомив йому, що клієнту автоматично списують гроші за кредит, хоча він його не відкривав, а минулий закрив.

"16500 грн уйшли на якійся там рахунки, і сума тепер 45000 грн відсотків. Шахраї, оператори нічого не можуть сказати, у відділені мяко кажучи послали і сказали платити. Платити все життя, бо не факт що я виплачу, а вони ще не придумають відсотків. Дуже прикра ситуація, це бандити котрі всі ваши кошти будуть привласнювати собі", - підсумував він.

У ПриватБанку відповіли, що виконавча служба може надати повну інформацію про заборгованість та шляхи її погашення, і коли до банку прийде постанова про зняття арешту, обмеження буде знято протягом 3-х днів.

Відгук клієнта ПриватБанка, скріншот
Відгук клієнта ПриватБанка, скріншот

Нагадаємо, "Нова пошта" почала брати комісію за оплату: "Поясніть, будь ласка, за що"

Раніше ми писали про те, що стосується всіх клієнтів: ПриватБанк терміново звернувся до власників карток

Як повідомляв Знай.ua, у відділеннях "Укрпошти" почали пропадати дорогі посилки з Китаю: "Гроші не хочуть..."