Клієнтка "YASNO" зауважила, що суми в платіжках округляють у бік збільшення, через що створюється штучний борг. Про це вона повідомила на офіційній сторінці постачальника у соціальній мережі Facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнка зазначила, що завжди вчасно передає показники електролічильника, але в останні місяці почала помічати, що нарахування у платіжках дещо більше, ніж має бути.
"Я передаю показники вчасно – 2 числа наступного за розрахунковим місяця. І ось як тільки підвищили тарифи, з минулого місяця мені акуратно так округляють рахунок у бік збільшення до найближчих десяти гривень", - зазначила клієнтка.
Жінка підрахувала, що споживала електроенергії на 303,60 гривні, однак у платіжці побачила іншу суму, заокруглену до 310 гривень.
"Ніби дрібниця, але штучний боржок починає потроху вимальовуватися. Це взагалі що таке?", - обурилася українка.
Фахівці компанії-постачальника "YASNO" відреагували на скаргу клієнтки та пообіцяли докладно розібратися у нарахуваннях.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, економія на електроенергії до 50%: у Yasno пояснили, як правильно знімати показання двозонного лічильника.
Також наш портал інформував, українці скаржаться на затримку паперових платіжок від "Нафтогазу": як отримати рахунок, не чекаючи листоноші.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, ціни та попит рекордно впали, саме час готуватися до зимових блекаутів: скільки коштують генератори та павербанки влітку.