Один із найбільших українських банків Monobank, який користується популярністю серед молоді, продовжує підносити своїм клієнтам дуже неприємні "сюрпризи". Ці сюрпризи виражаються в помилках мобільного додатку, які, своєю чергою, впливають на фінансові справи клієнтів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу українець заявив, що через вимогу надати доступ до контактів було втрачено багато часу.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта Monobank на порталі для відгуків Otzyvua.
"Користувався даним банком понад два роки, все було стабільно нормально. Сьогодні при спробі переказу вимагали дати доступ до контактів. На запитання, навіщо, я спочатку не отримував відповіді. Після чого: немає технічної можливості це прибрати.
Після 20 хвилин листування з оператором, все-таки знайшли якийсь пункт, який вимагає оновлення цієї інформації. Оператор через 20 хвилин визнав те, що наконсультував повне марення. Взагалі кринж, навіщо вам доступ до моїх контактів, якщо переказ на картку іншого банку?
Жодних пунктів ДКБО та іншого мені не назвали. Посилання ніякі не дали, абсурд. Чисто, довіряй мені, брате! Рішення консультанта: дати доступ, потім вимкнути його через налаштування телефону. Геніально, коли доступ уже надано)", - поділився своєю ситуацією незадоволений абонент Monobank.
Нагадаємо, українським біженцям вже скасовують виплати в Європі: нібито "порушують правила", але це неправда.
Раніше повідомлялося, що Monobank блокує карти "Є-відновлення": українці скаржаться, що не можуть ремонтувати житло.
Також, Monobank без попередження блокує карти: українець розповів, як його залишили без грошей.