Українці скаржаться, що паперові платіжки від "Нафтогазу" приходять із затримкою, що ускладнює своєчасну оплату послуг. У газопостачальній компанії пояснили, як відбувається доставка рахунків та назвали альтернативний метод їх отримання.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяДо "Нафтогазу" звернулася клієнтка зі скаргою, що паперові платіжки доставляються із затримкою.
"Чому не приносять своєчасно квитанції. Несуть колись заманеться", - поскаржилася українка.
У компанії пояснили, що паперові платіжки доставляє "Укрпошта" після 20-х чисел кожного місяця. При цьому споживачі мають альтернативний метод отримувати рахунки і не переживати, що листоноша з платіжкою затримується.
"Паперові рахунки ми надсилаємо по Укрпошті після 20-х чисел кожного місяця. Щоб отримати рахунки швидше та зручніше і не чекати листоноші, ми радимо користуватися нашими онлайн-сервісами", - йдеться у повідомленні.
У "Нафтогазі" нагадали, що клієнти можуть сформувати платіжки за лічені хвилини в особистому кабінеті на сайті gas.ua або у чат-боті GASUA у Viber та Telegram. Там же рахунки можна швидко сплатити.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, пускати чи не пускати? У "Нафтогазі" розповіли про законність перевірок лічильників облгазами.
Також наш портал інформував, у "Нафтогазі" розповіли, хто відповідає за прийом показників газового лічильника із фото: впливає на квитанції.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Бережіть нерви": "Нафтогаз" дав пораду українцям, яким приходять "неправильні" платіжки.